Samir Badran blev känd för en bredare allmänhet när han var med i Paradise Hotel. Tillsammans med Viktor Frisk blev han senare ännu kändare genom att ge ut musik och år 2015 vara med i Melodifestivalen med catchiga slagdängan Groupie och den ännu mer trallvänliga Bada Nakna året efter.
Med kändisskapet byggde han upp en influencerverksamhet och därför möttes det av viss förvåning när han meddelade att han skulle gå all in på att bli fastighetsmäklare 2020.
Den karriären la han också ner nyligen och om vi kommer få se honom mer som influencer i framtiden är i nuläget oklart, men nu har iallafall årsredovisningen från bolaget som sköter hans medie- och influencerverksamhet dykt upp på Bolagsverket och fiskats upp av sajten influens.se.
Rapporten visar att verksamheten är blygsam i jämförelse med många andra Breakit-bolag men omsättningen landade ändå på 917.000 kronor med en förlust på 67.000 kronor. Det innebär att förlusten minskade rejält från året innan då den låg på 200.500 kronor.
Vill du vara först med det senaste? Ladda ner Breakits app här och aktivera pushar – då missar du aldrig en viktig nyhet.