Sök ikon

Första affärsidén funkade inte – men nu har Flarie byggt ett lönsamt techbolag inom reklam

Filip Tröger är vd på Flarie. Foto: Press

Startupbolaget Flarie gör succé med sin plattform som låter annonsörer skapa egna mobilspel där varumärket visas upp.

Men från början var produkten en helt annan.

För Breakit berättar vd:n Filip Tröger om hur bolaget har lyckats nå lönsamhet – och hur de vill stöpa om annonsmarknaden.

Olle Aronsson

Olle Aronsson

olle@breakit.se

Medgrundare

PREMIUMARTIKEL

Prova Breakit Premium – helt gratis fram till sommaren!

Skaffa Breakit Premium och få obegränsad tillgång till allt.
Har du redan ett konto? Logga in här

JUST NU: Spara 998:-

Månadsabonnemang

0 kr/mån

5388 kr/år exkl. 6% moms

  • Det här ingår:

  • icon

    Artiklar och kartläggningar

  • icon

    Nyhetsbrev

Årsabonnemang

399 kr/mån

4788 kr/år exkl. 6% moms

  • Få allt från månad, plus:

  • icon

    Obegränsad tillgång till alla artiklar och kartläggningar

  • icon

    Nischade nyhetsbrev (AI, SaaS, Börs, Fintech, VC, E-handel)

  • icon

    Databas över Sveriges Techbolag

  • icon

    Nyemissionsflöde

  • icon

    15% rabatt på Breakits event

Vill du inte teckna en prenumeration?

Lås upp denna artikel med en engångsbetalning.

Läs mer