Hugo Rosas Clean Drink snuddar vid 100 miljoner: “Influencer marketing har blivit för dyrt”

Clean Drink hade ett tufft fjolår, och har fått justera priserna för att växa.
Nu berättar bröderna Hugo Rosas och Sebastian Kvissberg om resan med Clean Drink – som är med och slåss om toppen på funktionsdryckesmarknaden i Sverige.
“Kostnadskostymen har minskats rejält”, säger influencern och ägaren Hugo Rosas.
PREMIUMARTIKEL
Prova Breakit Premium – helt gratis fram till sommaren!
Skaffa Breakit Premium och få obegränsad tillgång till allt.
Har du redan ett konto? Logga in här
JUST NU: Spara 998:-
Månadsabonnemang
0 kr/mån
5388 kr/år exkl. 6% moms
Årsabonnemang
399 kr/mån
4788 kr/år exkl. 6% moms
Företag?
Vi erbjuder volymrabatt för företag.
Du får allt som ingår med ett premiumabonnemang med personliga konton till varje medarbetare med kraftig volymrabatt.
Här kan du läsa mer om Breakit Business