Sök ikon

Aller Media vill inte ge sig in i poddkriget – "Kommer att ske en konsolidering"

Sara Forssberg, chef över Aller medias kommersiella erbjudande mot annonsörer. Foto: Johan Strindberg/Press/Montage

Poddmarknaden i Sverige är stekhet.

Men Aller Media har, till skillnad från många andra mediebolag, inga ambitioner om att bli en storspelare inom ljud.

"Min bedömning är att marknaden fortfarande är rätt omogen", säger bolagets Sara Forssberg, till Breakit

Åsa Johansson

Åsa Johansson

asa@breakit.se

Reporter

PREMIUMARTIKEL

Vill du fortsätta läsa?

Skaffa Breakit Premium och få obegränsad tillgång till allt.
Har du redan ett konto? Logga in här

Månadsabonnemang

499 kr/mån

exkl. 6% moms
Ingen bindningstid

  • Det här ingår:

  • icon

    Artiklar och kartläggningar

  • icon

    Nyhetsbrev

Spara mest

Årsabonnemang

399 kr/mån

4788 kr/år exkl. 6% moms
Du sparar 1200 kr

  • Få allt från månad, plus:

  • icon

    Obegränsad tillgång till alla artiklar och kartläggningar

  • icon

    Nischade nyhetsbrev (AI, SaaS, Börs, Fintech, VC, E-handel)

  • icon

    Databas över Sveriges Techbolag

  • icon

    Nyemissionsflöde

  • icon

    15% rabatt på Breakits event

Företag?

Vi erbjuder volymrabatt för företag.

Du får allt som ingår med ett premiumabonnemang med personliga konton till varje medarbetare med kraftig volymrabatt.

Här kan du läsa mer om Breakit Business

Läs mer