Krasch, boom, bang sa det på Wall Street på onsdagskvällen när Facebook, bolaget som typ äger våra liv, släppte sina senaste siffror.
I korthet kan man säga att placerarna tyckte att rapporten var en katastrof. Facebooks aktie rasade med 20 procent vilket motsvarar cirka 1000 miljarder.
Ja, du läste rätt: 1000 miljarder kronor.
Så vad handlar det om? Kommer Facebook kollapsa eller är det här bara ett tillfälligt bakslag på vägen mot totalt världsherravälde? Vi ger vår bild i tre punkter.
1. Facebook-appen har svårt att locka nya användare...
Den gamla klassiska blå Facebook-appen har till sist börjat sakta in vad gäller antalet nya användare. I Europa minskar antalet dagliga aktiva användare, och i Nordamerika har antalet stått stilla i ett år.
Visst, det totala antalet aktiva användare är över 2 miljarder, och tjänsten växer fortfarande i utvecklingsländer. Men den globala användartillväxten under andra kvartalet var ändå den långsammaste sedan 2011.
2...och investerarna hade väntat sig fortsatt tillväxt
Facebook tjänar nästan alla sina pengar i nyhetsflödet, alltså den del av appen där du scrollar neråt genom en blandning av kompisars bröllopsbilder, virala videoklipp och (förstås) annonser.
Och det är i Nordamerika och Europa som Facebooks nyhetsfeed drar in mest annonspengar, eftersom vi är rikare och har råd att shoppa mer av de prylar som syns i annonserna.
När antalet användare i de rikare länderna står och stampar, eller till och med krymper – så blir Wall street-placerarna besvikna.
3...men går inte Instagram bra då?
Jo, Facebook äger också Instagram. Och Whatsapp. Och Messenger-appen. De tre apparna går som tåget och Instagram kan mycket väl bli det nya Facebook som bolaget kan dra in en massa annonspengar på i framtiden, om "gammel-Facebook" blir mindre populärt.
Men än så länge är det som sagt i Facebook-appens nyhetsflöde som bolaget drar in en överväldigande andel av intäkterna. Och följaktligen är det den appen som börsplacerarna kommer att fokusera mest på.