Sök ikon

Annonssamarbete med Breakit

Framtidens e-handel: Trenderna, strategierna och verktygen

Artikel bild
Jacob Friberg, TikTok Nordics, Kousha Torabi, Ninepine och Benjamin Lau, Ninepine.

Den 19 september samlas över 250 e-handelsproffs på Epicenter i Stockholm för E-com Day 2024 – en halvdag maxad med insikter, inspiration och nätverkande.

Få en exklusiv förhandsvisning av TikToks Social Commerce-rapport, hör hemligheterna bakom Ninepines globala succé, och delta i intima samtalsforum.

Säkra plats nu och bli en del av framtidens e-handel!

Breakits återkommande publiksuccé, E-com Day, har blivit en självklar mötesplats för ledande aktörer inom svensk e-handel. Under en maxad halvdag den 19 september kommer över 250 e-handlare att samlas på Epicenter i Stockholm för att utbyta insikter och knyta värdefulla kontakter.

Oavsett om du är en beslutsfattare, entreprenör eller investerare inom e-handel, kommer dagen att erbjuda allt du behöver för att navigera genom det föränderliga e-handelslandskapet.

E-handelns comeback – är den här?

Efter flera år av utmaningar med pressade marginaler och avbrutna expansionsplaner, pekar mycket på att svensk e-handel är påväg mot en comeback.

Men vad innebär det för dig som är entreprenör eller beslutsfattare? Hur agerar branschens ledande aktörer inför denna potentiella vändning? Och vilka strategier och fokusområden kommer att vara avgörande för att lyckas framåt? Detta och mycket mer på årets upplaga av E-com Day.

Säkra plats till dig och teamet idag och var med och forma framtidens e-handel!

Lär och inspireras av branschens tyngsta profiler

Förbered dig på ett intensivt program fyllt med insikter från några av Sveriges mest framstående e-handelsentreprenörer, som bland andra: 

PRESENTATION: 3 nyckelfaktorer för tillväxt på TikTok

Under hösten 2024 lanserar TikTok sin rapport "Social Commerce 2.0: Driving Successful Growth on TikTok". På E-dom Day kommer Jacob Friberg, Brand Partnerships Manager på TikTok Nordics, att ge en exklusiv förhandsvisning av rapporten, som belyser det aktuella landskapet för Social Commerce och hur ditt varumärke kan utnyttja det till sin fördel.

INTERVJU: Nycklarna bakom doldisens e-handelssuccé

Sedan 2019 har Ninepine gjort sig ett starkt namn med sina stilrena och minimalistiska träningskläder. Grundarna Benjamin Lau och Kousha Torabi har på bara fem år lyckats etablera varumärket i över 50 länder, där Sverige endast står för en sjättedel av omsättningen.

Fokuset ligger nu på att växa långsiktigt i skalbara marknader utanför Norden. Vad är hemligheten bakom deras internationella framgång? Nu delar grundarna med sig av nycklarna som har drivit företagets globala expansion!

Delta i exklusiva samtalsforum och nominera till Årets hållbara e-handelsresa

Utöver en riktigt maxad agenda och värdefulla nätverksmöjligheter får de första 100 som köper biljett möjligheten att delta i intima, exklusiva samtalsforum innan det ordinarie programmet börjar.

Under 90 minuter får du delta i djupgående diskussioner kring aktuella ämnen, ta del av strategier och verktyg från branschens ledare och nätverka över en gemensam lunch.

Dessutom har ditt bolag nu möjlighet att bli uppmärksammade för ert hållbarhetsarbete. Nominera er till Breakits och Svea Banks pris "Årets hållbara e-handelsresa 2024" och få chansen att bli erkända för er resa mot en mer hållbar e-handel.

Vinnaren prisas med stor medial uppmärksamhet genom Breakits kanaler och i en prisceremoni på eventdagen, plus att vi skänker en summa till välgörande ändamål i ert bolagsnamn. 

Skicka in er nominering här senast den 6 september. 

Säkra din plats till E-com Day idag – vi ses på Epicenter den 19 september!


Läs mer