Breakit logo
Sök ikon
Breakit logo

Annonssamarbete med Breakit och Svea

Missa inte: Konkreta åtgärder från Sveriges främsta e-handlare

Artikel bild
Publiksuccén E-com Day är tillbaka den 19 september!

Nu samlar vi Sveriges absolut hetaste e-handlare för en maxad halvdag – och släpper dessutom en exklusiv rapport om hur Sveriges e-handlare optimerar sina bolag. Hög tid att säkra din plats – snart höjer vi priset!

Är du redo för e-handelns stora comeback?

De senaste åren har svensk e-handel genomgått en tuff period med pressade marginaler, konkurser och bromsade expansionsplaner. Men nu ser vi tecken på en kommande vändning. Vad betyder detta för dig som entreprenör eller beslutsfattare inom svensk e-handel?

Hur förbereder sig branschens ledare inför det som kan bli e-handelns stora comeback? Vilka spelregler gäller framöver, och var ligger fokus hos e-handelns största profiler och ledare just nu?

Den 19 september samlar Breakit nordens ledande entreprenörer, beslutsfattare och investerare inom e-handel för den tredje upplagan av E-com Day – en unik möjlighet att djupdyka i de strategier och fokusområden som kommer att prägla hösten 2024 och framåt.

Dessutom: De första 100 som köper biljett får chansen att delta vid exklusiva samtalsforum med gemensam lunch innan scenprogrammet drar igång.

Läs mer och säkra din plats till E-com Day och samtalsforumen här!

Årets agenda har vi delat upp i tre stycken fokusområden, där du kommer att kunna fördjupa dig i:

  • Customer acquisition & lojalitet: Hur attraherar och behåller du kunder på ett kostnadseffektivt sätt? Vi diskuterar strategier för att bygga varumärke, öka kundlojaliteten och anpassa prissättning och produktutbud efter ekonomiska svängningar. 

  • AI: Utforska hur AI kan användas för att skapa personliga shoppingupplevelser, optimera effektiviteten och öka konverteringsfrekvensen. Vi belyser både framgångsfaktorer och de risker som e-handlare står inför idag.

  • Expansion: Att expandera till nya marknader öppnar upp för nya intäkter och ökad konkurrenskraft. Vi går igenom hur du identifierar nya marknader och strategiskt positionerar ditt företag internationellt.

Möt Sveriges främsta e-handelsledare

Till årets event har vi bjudit in några av landets mest framstående företagsledare inom e-handel, redo att dela med sig av sin kunskap och värdefulla erfarenheter. Här får du konkreta strategier för att stärka ditt varumärke och bryta igenom bruset, insikter om hållbarhetsåtgärder som gör skillnad för affären, de viktigaste drivkrafterna för tillväxt – och mycket mer.

På scen: 
Joel Falck, Acting CEO Babyshop, Co-Founder KitchenTime
Emma Lindgren, Expert in digitalization and consumption, Svea
Daniel Redgert, Founder, Redgert Comms
# Elin Glommen Liljedahl, vd, Ridestore
# Jacob Friberg, Brand Partnerships Manager, TikTok Nordics
Kousha Torabi, Co-Founder & Co-CEO, Ninepine
# Benjamin Lau, Co-Founder & Co-CEO, Ninepine
# Marcus Tagesson, medgrundare, Dema

Exklusiv rapport: E Com Actions

I samband med E-com Day lanserar Breakit en unik e-handelsrapport, exklusiv för dig med biljett till eventet.

Rapporten avslöjar vilka åtgärder Sveriges ledande e-handlare har genomfört för att optimera sina verksamheter under de senaste, utmanande åren. Genom djupgående intervjuer med marknadens viktigaste aktörer har Breakit tagit fram en omfattande lista med konkreta åtgärder du som e-handlare kan implementera i din affär.

Dessutom kommer vi att tillsammans med vår huvudpartner Svea Bank att dela ut pris till Årets hållbara e-handelsresa.

Boka din biljett nu till Early Bird-pris – platserna är begränsade!

Läs mer