Den 26-årige influencern Tone Sekelius har de senaste åren haft flera tunga uppdrag vid sidan om sin Youtube-kanal och podcasten Mikrofonkåt. Hon har bland annat deltagit i Melodifestivalen och Let's Dance, liksom varit programledare för både Paradise och gästdomare i Dragrace Sverige.
Nu kan Breakit avslöja hur det har gått för profilens egna bolag Tone Sekelius AB under 2023.
Det visar sig att omsättningen har dalat nedåt sedan toppåret 2021 när Tone Sekelius bolag omsatte 3,1 miljoner kronor. Under 2022 omsatte bolaget 2,4 miljoner kronor med en vinst på 0,6 miljoner kronor och i fjol landade omsättningen på 1,9 miljoner kronor med en vinst på 555.934 kronor.
Det är i Tone Sekelius AB som profilen samlar sina olika uppdrag, där verksamheten bland annat sägs bestå av konsultverksamhet inom sociala medier, artistverksamhet, marknadsföring och försäljning inom skönhet och föredrag.
Vad den minskade omsättningen beror på framgår inte av årsredovisningen.