När branschtidningen Resumé kartlade vilka influencers som ägde mest och minst i sina företag så hamnade profilen Sofi Fahrman och hennes syster Frida Fahrman bland de med minst ägande. Duon är medgrundare till badmodemärket Seaquelle, där Frida Fahrman äger 11,77 procent av bolaget medan Sofi Fahrman äger 5 procent. Störst ägande har Moa Orrbacke och Pernilla Ahlqwist (också vd i bolaget) med 35,33 procent vardera. LÄS MER: Sveriges hetaste influencers – så går kändisarnas bolag (snabbväxarna, utmanarna och succéerna som uteblev) Som profilerade bloggare och influencers har de tillsammans samlat på sig en stor skara följare i sociala medier. Nu visar den senaste årsredovisningen för Seaquelle hur det går för systrarnas gemensamma satsning. Den visar att omsättningen ökat något, från 1,8 till 2,4 miljoner kronor. Det innebär också en något lägre tillväxttakt på knappt 30 procent jämfört med de närmare 70 procent bolaget växte med året innan. På resultatraden blir det ett minusresultat på 1,2 miljoner kronor.