En del influencers blir igenkända nästan var de än går, inte så konstigt kanske eftersom själva jobbet går ut på att vara igenkänd. Men sen finns det andra som har miljontals följare i sociala medier men som ändå ses som ett slags doldisar. En av dem är Linn Löwes som har över 3 miljoner följare på sitt Instagram-konto (Bianca Ingrosso har 1,3 miljoner) där hon delar med sig av träningstips, mat och träningskläder. Löwes har också lanserat en träningsapp vid namn Athli och driver det egna träningsvarumärket Stacci Athletics. Och det är de senaste siffrorna för det bolaget som nu har dykt upp på Bolagsverket och fiskats upp av sajten Influens.se. Det är starka siffror som visas upp. Under räkenskapsåret, som avslutades sista januari 2023, dubblades omsättningen till 9,5 miljoner kronor. Vinsten ökade också till 623.000 kronor, upp från knappt 200.000 året innan. Vill du vara först med det senaste? Ladda ner Breakits app här och aktivera pushar – då missar du aldrig en viktig nyhet.