Sök

Foodora-chefen tar upp kampen om frakten: ”Vi vill vara en plattform som Amazon”

FoodoraBud och frakt
Hans Skruvfors, koncernchef på Foodora. Foto: Press/TT/Montage

Hans Skruvfors, koncernchef på Foodora. Foto: Press/TT/Montage

Åsa Johansson

Åsa Johansson

Reporter

Det började med snabbmat och cyklar – men nu är snabbväxande Foodora på väg att förvandlas till något helt annat. Breakit har träffat koncernchefen Hans Skruvfors för att prata om storsatsningen på last mile, tillväxtplanerna, hållbarhetsdilemmat – och uppköpsracet som nu väntar.

  • Pris från
  • 349 kr
  • /månad

Få tillgång till all vår journalistik – bli medlem på Breakit!

Genom att fylla i din mejl och klicka på knappen samtycker du till att Breakit sparar din e-postadress. Läs mer här om hur vi hanterar personuppgifter.

Tillgång till alla artiklar

Få det senaste först

Bli en del av vår community

  • Tillgång till alla artiklar
  • Få det senaste först
  • Bli en del av vår community

Läs mer