Sök

Susanne Rönnqvist Ahmadi lämnade Klarna för Hubspot – här är hennes marknadsföringsstrategier under krisen

KlarnaHubspotMarknadsföring

Susanne Rönnqvist Ahmadi. Foto: Pressbild

Caroline Englund

Caroline Englund

Reporter

Hon lämnade Klarna för ett toppjobb på ett av världens största och mest hypade techbolag inom marknadsföring – mjukvarujätten Hubspot.

Nu avslöjar marknadsföringsproffset och toppchefen Susanne Rönnqvist Ahmadi sina bästa tips kring marknadsföring i kristider, vad man absolut inte ska göra – och vilka företag hon tror blir vinnare när pandemin är över.

“Det är svårare att stänga affärer just nu", säger hon.

Susanne Rönnqvist Ahmadi har under de senaste åren haft höga chefspostioner inom marknadsföring på en rad heta techbolag – senast på Klarna.

I tidigare intervjuer har hon berättat att bakgrunden som kickboxare – med ett SM-guld i bagaget – har lärt henne att fokusera.

Genom åren har hon också lärt sig hur viktigt det är att våga ta plats och ställa frågor för att i slutändan kunna förmedla komplicerade budskap på ett enkelt sätt. 

För drygt ett år sedan fick Susanne Rönnqvist Ahmadi ett samtal från ett av världens största och mest hajpade techbolag inom marknadsföring –...

  • Pris från
  • 349 kr
  • /månad

Få tillgång till all vår journalistik – bli medlem på Breakit!

Genom att fylla i din mejl och klicka på knappen samtycker du till att Breakit sparar din e-postadress. Läs mer här om hur vi hanterar personuppgifter.

Tillgång till alla artiklar

Få det senaste först

Bli en del av vår community

  • Tillgång till alla artiklar
  • Få det senaste först
  • Bli en del av vår community

Läs mer