Sök

Så gör din e-handel succé i Kina – här är allt du behöver veta

Alibaba

Johan Aledal och Emma Hellbom hjälper svenska företag att etablera sig i Kina. Foto: Caroline Englund

Caroline Englund

Caroline Englund

Reporter

Alibabas marknadsplats Tmall når drygt 670 miljoner kunder per år. Att lyckas där är därför en våt dröm för många svenska bolag. Men var börjar man? Och hur gör man? Breakit har träffat experterna som vet.

  • Pris från
  • 349 kr
  • /månad

Få tillgång till all vår journalistik – bli medlem på Breakit!

Genom att fylla i din mejl och klicka på knappen samtycker du till att Breakit sparar din e-postadress. Läs mer här om hur vi hanterar personuppgifter.

Tillgång till alla artiklar

Få det senaste först

Bli en del av vår community

  • Tillgång till alla artiklar
  • Få det senaste först
  • Bli en del av vår community

Läs mer